Niedawno wspominałam Wam, że byłam zaproszona na konferencję prasową z okazji premiery najnowszego singla "Coming" Ewy Urygi.


Dziś chciałabym Wam przybliżyć postać tej Artystki, a dokładnie jej powrotu. O Ewie pierwszy raz usłyszałam kilka lat wcześniej, już wtedy zainteresowała mnie jej kariera muzyczna. Udało mi się nawet wówczas zdobyć jej autograf.

Po blisko 5letniej przerwie muzycznej, która była spowodowana ciężką chorobą kręgosłupa, Ewa Uryga jako EVAH powraca na scenę. Bardzo cieszę się z tego powodu i mam nadzieję, że w najbliższym czasie uda się jej dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców.
Pragnę Wam również polecić najnowszy singiel "Coming". Utwór wraz z teledyskiem, w którym główną rolę zagrała Dorota Czaja, są odzwierciedleniem dotychczasowego życia Ewy.
Reżyserem przedsięwzięcia, które postało przy współpracy z miastem Bytom, Muzeum Górnośląskim oraz Teatrem Tańca i Ruchu Rozbark,  jest Krzysztof Komander.




---

Komentarze

  1. ciekawy klip, musze przyznać, że dość nietypowy jak na polską scenę muzyczną. głównym atutem jak dla mnie jest to, że piosenka jest w języku angielskim i ani razu nie denerwował mnie "wymuszony" akcent albo wymowa niektórych słów, a w tej kwestii jestem bardzo wybrednym słuchaczem :)
    http://finewhatev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. EVAH Moja idolka :) Teledysk wspaniały twój wpis również pozdrawiam Ola.M

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Zapoznaj się z aktualną Polityką Prywatności bloga Sercem & Pasją pisane Marzenia.
Korzystanie z bloga i pozostawienie komentarza jest jednoznaczne z zaakceptowaniem tej Polityki Prywatności.

Odwiedziny w ostatnie 30 dni

Zapoznaj się z aktualną Polityką Prywatności bloga Sercem & Pasją pisane Marzenia.
Korzystanie z bloga i pozostawienie komentarza jest jednoznaczne z zaakceptowaniem tej Polityki Prywatności.