Witajcie w ten niedzielny wieczór...
Po chorobie i natłoku obowiązków totalnie nie potrafię ponownie wbić się w rytm pisania. Chociaż pomysłów w głowie wiele to jakoś brak umiejętności przelania ich na klawiaturę. Może czas już przejść na blogerską emeryturę i dać sobie spokój? Nie wiem.
Im bardziej próbuje się do tego zabrać, tym bardziej mi się nie chce. Czasami mam dziwne wrażenie, że gdy nie mam czasu, mam znacznie więcej siły i chęci do wszystkiego, potrafię zrobić tysiąc rzeczy jednego dnia... Tymczasem jak mam czas to kompletnie nie potrafię się ruszyć.
Mam nadzieję, że ten stan jakimś magiczny cudem szybko minie... Nie lubię stać w miejscu, ale pomimo to zmusić się do robienia czegoś nie potrafię, potrzebuję choć odrobinę motywacji i chęci.

Aby jednak zrobić coś pożytecznego, postanowiłam stworzyć krótką ankietę na temat bloga. Bardzo proszę Was o wzięcie w niej udziału, zajmie Wam to naprawdę kilka minut, a mi na pewno ułatwi wybór tematyki i dokonanie poprawek na blogu, aby uprzyjemnić Wam tutaj czas. Z chęcią zapoznam się z Waszymi sugestiami i radami. Z góry wszystkim serdecznie dziękuję!
Pozdrawiam!

Komentarze

  1. Wiesz Pati, że ostatnio mam to samo, ale myślę, że nam to minie ;) bo przecież nie zostanie na zawsze?! ;)
    Ankietę rzecz jasna wypełniłam, ale i bez niej mogę powiedzieć, że Twój blog jest super i nie musisz w nim nic zmieniać :)
    Buziaki! :***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj wiem, wiem... mam nadzieję, że nam to szybko minie! :D
      Dziekuję Ci bardzo :))) Buziaki :*

      Usuń
  2. Może ty potrzebujesz czas tylko dla siebie w ciszy, aby uspokoić swoje myśli, ułożyć swoje pomysły najpierw w głowie, a dopiero potem jak już to zrobisz spróbujesz coś zrobić. Od czasu do czasu tylko o sobie też trzeba pomyśleć i zarezerwować sobie czas. Ja przynajmniej tak mam, więc pomyślałam, że podzielę się swoimi doświadczeniami. Pozdrawiam :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo! To bardzo cenna rada dla mnie. Mam nadzieję, że masz rację :)
      Pozdrawiam serdecznie! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Zapoznaj się z aktualną Polityką Prywatności bloga Sercem & Pasją pisane Marzenia.
Korzystanie z bloga i pozostawienie komentarza jest jednoznaczne z zaakceptowaniem tej Polityki Prywatności.

Odwiedziny w ostatnie 30 dni

Zapoznaj się z aktualną Polityką Prywatności bloga Sercem & Pasją pisane Marzenia.
Korzystanie z bloga i pozostawienie komentarza jest jednoznaczne z zaakceptowaniem tej Polityki Prywatności.